Thursday, September 27, 2007

Hello, From The Fold

Hello, F.O.T.E.'s,
My, my...I can't believe so many days have passed since I blogged. It's been that kind of month, lol. September is the "End of Fiscal Year" for The Ram. Kinda like March and April are for accountants. We've been gritting our teeth and plunging forward like a running back with the ball, at 3rd and Goal. LOL Whew...C'MON OCTOBER!!!
The pressure on The Ram is always worst this time of year. Me, I keep busy baking him brownies to take in to the office. No, The Ram isn't so hooked on brownies, but the gals who work in his office *are* and they really count on the chocolate high to get them through, LOL.
We are all looking forward to the first weekend and last weekend of Oct. The first weekend, we'll be celebrating Lovable's Double Digit Birthday. Yup...she's adding a digit to her age. Possibly the last time she'll ever do that, though I wish for her to make it to 100. :-)
I expected her to want a Tea Party, like Lioness did this year. She surprised me, though, and asked to go camping. Go figure. Oh, but keep in mind, she wants to camp in a cabin. LOL So, we'll be pulling up stakes next weekend and setting up camp over in KS in a cute little cabin at a state park.
Now, at the end of the month, we're planning a trip Down South to visit the GrandRams and EweDaddy. So exciting! Oh, and, by the way, EweDaddy will be turning 80! We're planning on celebrating with him while we're down there.
Oops...the Lambies are streaming inside after a romp in the yard. I've gotta rush off to let them know those brownies in the kitchen are NOT for THEM! :-)
Hey, y'all keep your wool dry,
The Ewe

Quote of the Day: "You can do it! You can do it! You can! You can!" Ravi Zacharias, preacher on the radio

2 comments:

Mama Lamba said...

Mama the real quote is: "They where shouting: 'You can do it! You can do it! You can! You can!' But it was obvious they couldn't."


Lioness

Mama Lamba said...

ROTFLOL...Yes, Lioness--you're right! And I think the quote *is* funnier when you add the end of it. :-)